Tekst og medier

Hvad kan vi?

25+ års erfaring med professionel tekstforfatning

Fra ledersparring og medarbejderudvikling til markedsføring og PR. Komptencerne spender vidt og erfaringerne er mange. Se her på siden, hvordan vi kan hjælpe dig videre.

Lars Rasmussen

Journalist

Fang dine kunder gennem kommunikation

Du forstyrrer. Altid.

Ja, det er ikke for at genere dig, men du må forvente, at dem du kommunikerer til som udgangspunkt mener, du forstyrrer. Det gør du med dine mails, med annoncer, med FB-opslag og din hjemmeside…

Pointen er, at du ikke som ifølge den gamle AIDA-model kan forvente, at nogen køber, så snart du har fanget opmærksomheden, vakt interesse og skabt et behov.

Hvad skal der så til for at opnå en god kommunikation i dag?

  • Punkt #1 vi skal have tillid til, at vi får et attraktivt udbytte ved at bruge tid på det du fortæller.
  • Punkt #2 vi skal tro på, at vi selv kan gøre det, der skal til, for at opnå det, du stiller i udsigt.
  • Punkt #3 vi vil også have et ord indført. Dialog har afløst envejskommunikation.

Teksten skal give mening

På forsiden og de første undersider af cleversupport.dk, ser du kun korte tekster. Det er fordi, det er navigationssider. Her vil vi guide dig hurtigst muligt frem til det, du leder efter.

Nu er du landet på en indholdsside om tekster, og her forventer du formentligt at læse mere om, hvordan vi kan skrive gode hjemmesidetekster, som du kan bruge til noget.

På en hjemmeside skal det være SEO-tekster – søgemaskineoptimerede tekster. Det vil sige, de er skrevet på en måde, så både Google og dine kunder kan finde dem. Hvis du vil findes på ordet SEO-tekster, er det ikke nok at skrive SEO-tekster i hver anden linje, for den fidus har Google luret for længst.

Hvis jeg skriver SEO-tekster uhørt mange gange i den her tekst, bliver jeg så at sige smidt udenfor døren af Google crawleren. Og også af dig som læser. For du forlanger respekt og meningsfulde tekster.

Sådan gør vi

Om det giver mening kommer naturligvis an på, hvad du søger.

Vil du have eksakt viden om en sag eller et produkt, skal teksten være så kortfattet og faktuel som muligt.

Vil du gerne vide, hvad der driver en erhvervsleder til det hun gør, er du indstillet på at læse en mere følelsesladet historie om de særlige oplevelser og store valg i hendes tilværelse, som gjorde at hun nu brænder for det, hun gør.

Hvis vi siger, at vi skal lave en hjemmeside eller digital markedsføring for dit firma, begynder vi med en god snak med dig – om dig og dit firma, om visioner og mål, og ikke mindst om kunderne og deres interesser.

Når vi har lært jer at kende, laver vi et interview om det, I vil have fortalt, og vi skriver de SEO-optimerede tekster til hjemmesiden, som kan gøre, at I kommer så højt som muligt i søgelisten på de vigtigste ord og sætninger, som vi har valgt sammen.

I får vores udkast til SEO-tekster til tjek, så I kan rette eller bede om ændringer. Når I er tilfredse, sørger vi for, at der bliver læst korrektur, inden SEO-teksterne kommer ud at arbejde for jer på jeres hjemmeside.

Hvem skriver SEO-teksterne?

I vores team har vi Sebastian Juel Hemmersam, som født ind i den digitale tidsalder og uddannet til professionel markedsføring, analyser, webintegration og SoMe-annoncering. Han har desuden en passion for korrekt skrevet dansk.

Lars Rasmussen har mange års erfaring som skribent. Som dagbladsjournalist har han rutine i research og interviews, korte deadlines og tekster i et let forståeligt sprog. Siden årtusindskiftet har han hjulpet mange virksomheder både med PR og markedsføring, og han er trænet i at skrive SEO-tekster.